PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Selasa, 28 Mei 2013

SULIT...SULIT...

Seakan terkejut aku bila mendengar ada pertemuan sulit antara DSAI dengan Najib... Disaksikan oleh Jusuf Kala dari Indonesia... Ia terdedah juga apabila media antarabangsa melaporkannya... Aku tak pasti apakah DAP dan PAS mengetahui berhubung pertemuan tersebut...  Tiada komen setakat ini...

Bagi aku tak salah pertemuan itu jika bertujuan kebaikan... Namun ada pihak yang suka melihat sesuatu yang sulit itu sebagai salah dan berniat jahat. Namun aku cuma nak tanya... apakah yang sulit dan salah itu hanya jika ia dilakukan oleh Ulama...

Dan tak salah jika dilakukan oleh bukan Ulama... Istimewanya DSAI...?? aku nantikan komen dari kome...

Jangan bagi macam macam alasan... aku cuma kata apabila ianya sulit...kerana ada orang yang suka berhujjah bahawa ia tak sepatutnya dilakukan secara sulit...!!! itu hujahnya... tak payah bagi jawapan kepada aku tujuan pertemuan... itu boleeh dijadikan alasan..

Apabila ada pimpinan PAS yang berjumpa umNo maka hangpa kata UG... Nak khianat PR... biarpun ulama telah menjelaskan tujuan tersebut...maka hujah popularnya ialah... MENGAPA SULIT... MENGAPA SECARA BERSEMBUNYI???

Nah...sekarang terdedah pertemuan DSAI secara sulit..SULIT...BERSEMBUNYI... apakah ini tidak dikatakan khianat?? apakah disebabkan ianya DSAI atau bukan Ulama maka segalanya betul...

Bagi aku sesuatu yang bersifat strategi sememangnya tak perlu diberitahu secara umum... Kalau semua pengikut nak tahu ...susah le... Kalau nak tahu juge ...jadi le pemimpin... Jangan bagi alasan.. PENYOKONG DAN AHLI BERHAK TAHU...!! setiap kedudukan ada peranan dan tahap meklmat yang perlu diketahui... sebab itu dalam Islam ada istilah wala'  malangnya ada yang mengatakan wala' tu macam candu... inilah pemikiran komunis yang kata agama itu candu..

aku belum nak berhujjah bahawa terbukti semua yang DSAI buat tak salah... Yang pimpinan Ulama PAS buat semuanya salah... Ko tunggu ulasan aku kalau ko terus serang pimpinan aku.. wahai Samsul...  Jangan ingat dah jadi MP ko boleh buat ikut suka ko...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan