PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Khamis, 3 Mac 2011

Message
GayongPatani
Rekrut
Rekrut


Joined: Dec 14, 2010
Posts: 31


PostPosted: Fri Mar 04, 2011 10:03 am Post subject: Sedikit Renungan Untuk Saudara Saiful Bukhori (kes liwat) Reply with quote
Saudara Saiful tahu tentang sumpah yang dibuatnya samada benar atau tidak. Walaubagaimanapun marilah kita fahami apa yang Allah SWT firmankan dalam surah Al-Baqara Ayat 225:

سُوۡرَةُ البَقَرَة

لَّا يُؤَاخِذُكُمُ ٱللَّهُ بِٱللَّغۡوِ فِىٓ أَيۡمَـٰنِكُمۡ وَلَـٰكِن يُؤَاخِذُكُم بِمَا كَسَبَتۡ قُلُوبُكُمۡ‌ۗ وَٱللَّهُ غَفُورٌ حَلِيمٌ۬ (٢٢٥)

Allah tidak mengira kamu bersalah tentang sumpah kamu yang tidak dimaksudkan (untuk bersumpah), tetapi Dia mengira kamu bersalah (dan akan mengenakan hukuman) dengan sebab sumpah yang diusahakan (disengajakan) oleh hati kamu (dengan niat bersumpah) dan (ingatlah), Allah Maha Pengampun, lagi Maha Penyabar. (225)
Back to top
View user's profile Send private message
qashwaa
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Dec 29, 2009
Posts: 3029


PostPosted: Fri Mar 04, 2011 10:11 am Post subject: Reply with quote
saiful liwat ni...reti baca jawi ke?

tgk dia baca teks rumi pun tergagap2...
Back to top
View user's profile Send private message
Amir_ziyad
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Nov 01, 2009
Posts: 3962


PostPosted: Fri Mar 04, 2011 10:12 am Post subject: Reply with quote
Sepoi dgn bangganya kata, ...''ada aku kesah?''...aku dah dapat condo RM500K la, duit cash lagi di bank luar negara RM20juta,...esok2 dah tua, aku taubat nasuha la, lagipun org BN ugut aku suruh create citer, aku terpaksa, duit pulak dapat.Kalau nko mcm mana? nko pun buat mcm aku, kan?masalah Nuar?alaa... siapa suruh dia 'bomm' kes PM pasal Altantuya tu..kan dah org BN/PM tak suka.Nak lawan2 jer la BN, jgn korek isu sensitif.1 lagi, jgn ngada2 nak jadi PM/rampas jwtn PM, kan dah kena !
Korang la, buat aku jadi gini, aku malu tahu tak ? nasib baik dapat juta2 RM, berbaloi la aku nipu2 mati2an pun !

Agaknya beginilah andaian yg kita boleh fikirkan.Ada logiknya, kan ?
Back to top
View user's profile Send private message
qashwaa
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Dec 29, 2009
Posts: 3029


PostPosted: Fri Mar 04, 2011 10:23 am Post subject: Reply with quote
agak2 bila PR dah jadi kerajaan nti...najib jadi ketua pembangkang kan...

agak2 saiful ni ada jumpa tghh lg x...btau najib liwat dia lak

leh jadi x?

hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan