PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Selasa, 23 Ogos 2011

  • Ahmad Tajdid · Pengulas Tertinggi · INSTITUT TEKNOLOGI MARA
    patik tak terkejut jika tuanku terkejut. kali ni rasanya dah banyak kali tuanku terkejut. peliknya masa zaman umno perintah tak dengar pulak tuanku terkejut. ampun tuanku! masa Umno berkuasa MUFTI pun boleh dipecat. puluhan ulama disenaraihitamkan termasuk almarhum dato' ishak baharom, dr haron din, dato' ismail kamus dan termasuk dalam senarai DATO' HASAN MOHD ALI (walaupun bukan ulama). pentadbiran masjid juga dirampas dan pegawai penguatkuasa Jais menggunakan pemotong besi untuk menceroboh masuk ke pejabat pengurusan masjid. AJK masjid mesti mendapat kelulusan Adun Umno dan bagi kawasan-kawasan yang tiada Adun Umno, Ketua Bahagian Umno diberi kuasa mengesahkan AJK masjid yang ditunjuk JKKK kampung. tuanku mungkin tak terkejut masa tu sebab tak ada orang yang sembah maklum. ampun Tuanku!
    • Fadzli Radzi · Pengulas Tertinggi · Bekerja di Famora Mekar
      Maafkan saya, adakah saudara Ahmad Tajdid ingin menyamakan isu politik kerana pemecatan mufti dan senarai hitam ulama dengan isu murtad yang ternyata lebih serius?
    • Athirah Zaleha Terah
      sultan tak terkejut mana yang terkejut tu munir bani kut, masa pelantikan suk selangordulu pun sapayang terkejut.dia ni ada udang sebalik mee kot
    • Mohd Akmal Abd Rahim · Pengulas Tertinggi
      aku rasa munir ni geng songkok tinggi lahhh..hahaha.. dia kot yg terkejut.
  • Hatta Nongah · Pengulas Tertinggi
    Semoga negeri Selangor kekal aman dan dibawah PR pada PRU 13 walaupun banyak sangat isu2 sensitif yang menganggu gugat pentadbiran yang ada sekarang dibawah Tan Sri Khalid. Ingat rakyat Selangor semua kita sekarang tengah selesa dibawah PR...jika anda rakyat Selangor anda sendiri tahu apa dia.. KITA SEMUA SOKONG PR!
  • Sya Iqah · Pengulas Tertinggi · Bekerja di Osama Bin Laden Killed - 05/1/2011
    erm... jgn tekejut sultan nanti mati tekejut lak... yg peting aman dan makmur
  • Liau Peng Chuan · Pengulas Tertinggi
    umno dewasa ini=MACAM PONDAN TUA TERHEGEH-HEGEH CARI PELANGGAN!
  • Liau Peng Chuan · Pengulas Tertinggi
    Anak haram punya UMNO! nak pakai orang bangala undi untuk depa! Stop the monkey business ASAP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan