PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 27 Oktober 2010

Gambar-gambar sekitar Mesyuarat Agung Dewan Pemuda PAS Lenggong di Markaz PAS Lawin, Lenggong baru-baru ini.

Anak bongsu - ada gambar.
Oleh Mohd Syamil Azhar.

LENGGONG: Selepas beberapa tahun hasrat untuk melihat munculnya sayap kanan PAS kawasan, iaitu Dewan Pemuda PAS Kawasan Lenggong, akhirnya menjadi kenyataan apabila lahirnya anak bongsu pemuda PAS Perak itu.
Anak bongsu daripada 24 kawasan Dewan Pemuda PAS (DPP) seluruh Perak itu lahir dengan bergaya disaksikan Ketua DPP Pusat, Ustaz Nasruddin Hassan, AJK DPP Pusat, Ustaz Kamal Shaari, Ketua DPP Perak, Ustaz Zawawi Hassan, Naib Ketuanya, Saudara Salman Salleh dan Setiausaha DPP Perak, Saudara Raja Ahmad Al Hiss.
Turut menyaksikan perkembangan menarik bertempat di Markaz PAS Lawin itu saf kepimpinan DPP Perak dan beberapa Ketua Pemuda PAS kawasan lain.
Yang DiPertua PAS Kawasan Lenggong, Haji Razman Zakaria sendiri yang bertanggungjawab sehingga terlahirnya sayap kanan parti di peringkat kawasan itu hadir sama memeriahkan suasana mesyuarat agung itu.
Mesyuarat agung itu dirasmikan oleh Ustaz Zawawi, manakala ucapan penangguhannya disampaikan oleh Ustaz Nasruddin sendiri.
Ustaz Abdul Karim Mahmud yang menerajui kepimpinan penaja dewan berkenaan sebelum ini, terpilih mengetuai DPP PAS Lenggong diikuti timbalannya, Ustaz Mohd Wazir Haji Mat Zain dan Saudara Ahmad Yeop Zubaidi sebagaqi naib.
Pada sebelah malamnya Ustaz Nasruddin menyampaikan ucapan kemuncak dalam program ceramah yang didahului ucapan Raja Ahmad dan Haji Razman sendiri di hadapan kira-kira 800 hadirin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan