PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 23 Mei 2012

Skandal Scorpene, Altantuya Kini Panas Di Hong Kong


Di Malaysia, Najib masih boleh mengawal dan mengarahkan media-media cetak supaya menggelapkan kes rasuah Kapal Selam atau masa depan media-media tersebut digelapkan oleh pentadbiran Najib.
Tetapi kuasa Najib tersebut hanya terhad di dalam Malaysia sahaja.. untuk negara lainarahan Najib tak laku, kecuali arahan disertakan dengan USD.. macam kes BBC hari tu.. Semalam, sebuah akhbar yang diterbitkan di Hong Kong telah menyiarkan kes atau scandal yang melibatkan Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri Malaysia ini.

Menurut apa yang dilapornya, Najib dipercayai atau disyaki telah memainkan peranan sebagai dalang atau perancang utama kepada pembunuhan Altantuya.

Dan telah dilaporkan juga bahawa Mahkamah Perancis telah memanggil Najib untuk memberikan keterangan di mahkamah Perancis yang sedang menyiasat kes rasuah ini.

Altantuya telah digambarkan sebagai juru bahasa yang menjadi orang tengah dalam kes rasuah pembelian kapal selam yang melibat RM500Juta dana rakyat Malaysia.

Sekarang.. sudah banyak media-media asing yang melaporkan kes Najib dan Altantuya ini.. kalau berita tentang Anwar yang tidak benar dilaporkan oleh media asing, maka riuh rendahlah pencacai UMNO menyarankan agar Anwar mengenakan tindakan saman terhadap pernerbitan itu..

Kenapa tidak disarankan kepada Najib supaya saman penerbitan-penerbitan yang menyiarkan kisah Najib dan Altantuya ini?.. suruhlah Najib saman..

Ketika banyak negara mula melaporkan kisah Najib dan Altantuya ini.. ada rakyat Malaysia sendiri pula masih tidak percaya akan adanya kisah ini kerana mereka telah menjadi mangsa pembodohan pemimpin UMNO.

Bodoh kerana menjadi mangsa pembodohan pemimpin yang mahu rakyatnya bodoh supaya mudah untuk terus diperbodohkan..

HIDUP MELAYU!!! kah..kah..kah.. ada mata, buka.. ada otak fikir dan jangan biarkan diri anda terus menjadi mangsa pembodohan oleh pemimpin UMNO..  ~amenoworld

Tiada ulasan:

Catat Ulasan