PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Ahad, 9 Januari 2011

Assalamu'alaikum...

Doa kepada semua pengikut dan pelawat blog saya semoga anda sihat wal'afiat sentiasa.

Saya berterima kasih kepada anda semua yang sudi menjadi pengikut dan melawat blog saya. Kini semangat saya semakin bertambah untuk membuat catatan yang lebih terkini dengan memperbanyakkan isu-isu lokal.

Sehubungan itu saya alu-alukan komen anda semua tanpa mengira sama ada positif atau negatif, sebab belum tentu komen positif itu baik bagi saya dan tak semestinya komen negatif itu buruk bagi saya. begitu juga bagi anda semua. Apa yang penting saya tidak mudah melatah dengan sebarang komentar, lebih-lebih lagi yang menghentam...

Tanpa anda sebagai pelawat dan lebih-lebih lagi pengikut, siapalah saya.

Terima kasih sekali lagi.

Wallahu a'lam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan