PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Selasa, 12 April 2011

Gambar Malam di Kuching

MALAM sebenarnya menghadiah seribu keindahan dan kebahagiaan kepada mereka yang tahu menikmati dan mentafsirnya. Di sebalik kegelapan dan kekelamannya tersimpan seribu cerita yang penuh nostalgia.

Kerana sering terpana dengan siang dan terpukau dengan pijar keemasan matahari menyebabkan orang terlupa untuk menikmati rahsia dalam kegelapan malam. Lumrah manusia membenci kegelapan dan merindui kecerahan. Tetapi mungkin tidak bagi saya yang mencintai kedua-dua ciptaan Tuhan itu.

Semasa di Kuching dua tiga hari lepas saya telah meramkan beberapa keping gambar waktu. Di sini dipostkan untuk menghiasi blog ini sereta menjadi penyenggang perasaan kita semua daripada memberi fokus kepada politik yang tidak ada kesudahan.

Saya tidak terbayang bagaimana langit dan bumi politik kita kalau politik ala-ala Ezam Mohd Noor dijadikan ikutan dan sanjungan. Mudah-mudahan saja politik Ezam Mohd Nor tidak menjadi ikon politik anak mudah di negara ini. Biarlah narapidana yang tertinggal botal kicap dalam penjara itu dengan stail dan gelagat politiknya. Selamat jalan Romeo!












Tiada ulasan:

Catat Ulasan