PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Ahad, 1 April 2012

TERLALU HASAD DAN DENGKI, MAKA TIMBUL IDEA PALING BODOH

Oleh: WFAUZDIN NS

BETAPA bangsat dan baculnya puak mereka untuk berdepan dengan DS Anwar Ibrahim. Sudah tiada jalan lain lagikah untuk mereka menjatuhkan Ketua Pembangkang itu selain dari cara yang paling kotor, jijik dan bodoh itu? Apakah dengan cara bawa usul di Parlimen yang tidak munasabah dan menampakkan kebodohan sendiri boleh menjatuhkan karier politik DS Anwar?

DS Anwar cuba dilucutkan jawatan di parlimen oleh impeachment yang cuba dibawa Datuk S Nallakaruppan dan peguam Datuk Seri Dr Muhammad Shafee Abdullah dalam permainan politik kuning Umno terbaru terhadap Anwar dalam isu biseksual. Siapa geng-geng bengap yang bercadang mahu membawa usul yang bakal ditertawakan dunia itu? Siapa lagi jika bukan geng pencacai cari makan di musim Pilihanraya, di antaranya Ezam sesumpah, Nalla, Zul Kulum dan betina berumur yang masih `dara'? si Umi Hafilda.

Jika Najib sudah terang-terang menunjukkan ketakutan yang amat sangat untuk berdebat dengan DS Anwar walaupun `body guard' beliau iaitu Raja Petra sanggup menemaninya sepanjang perdebatan, cuba lah cari jalan lain yang nampak lebih lojik untuk menjatuhkan DS Anwar, bukan dengan cara sebodoh itu. Jika inilah amalannya, sudah lama Chua Soi Lek jatuh dalam politik, malahan kisah di Hotel Port Dickson dan pembunuhan Altantuya pun sudah lama boleh menjatuhkan seseorang.
Nampaknya, semakin hebat media pencacai memburuk-burukkan DS Anwar, kita dapat lihat Ketua Umum PKR itu lebih muda dan bertenaga di dalam setiap ceramahnya kebelakangan ini. Lawan tetap Lawan !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan