PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Isnin, 7 Februari 2011

1Malaysia Umno Beli Zionis Apco Jual Islam Pada MCA dan Gerakan
Posted on Monday, February 07 @ 20:00:00 PST
Dilulus untuk paparan oleh teori

Info Semasa Oleh: perangsaraf

" Dah menjadi kebiasaan Parti Asobiah Umno “berdakwah” dan “berjihad” untuk Memusnahkan Islam, Buktinya Umno membeli ideologi zionis Apco dengan harga RM77 juta setahun bagi menggantikan Iman Umat Islam dalam Umno, selanjutnya Umno jual pula Ugama Islam dengan harga rendah (secalit undi) pada parti kafir harbi MCA dan Gerakan,

Buktinya Isu Azan di Masjid Kg Kerinchi dan PRK Tenang menunjukkan dengan Jelas bahawa Umno telah Menjual Islam pada MCA dan Gerakan!

Kerana sepucuk surat sahaja daripada Peguam Cabuk MCA Kafir Harbi Presiden Umno dan Menteri serta JAWI menunduk sujud pada peguam MCA kafir harbi walaupun dalam “permohonan maaf” peguam MCA tersebut mengatakan “tidak tahu” bahawa Laungan Pembesar Suara dari Masjid tersebut ialah Laungan Azan Umat Islam untuk Mengerjakan Solat, walaubagaimanapun tindakan peguam kafir harbi MCA tersebut boleh di maafkan tetapi tindakan Perdana Menteri yang mengaku “islam” dan pemimpin Umno terutama menteri yang mengaku “islam” adalah amat di kesalkan kerana sanggup mengeluarkan arahan supaya Masjid Kg Kerinchi perlahankan azan hanya daripada surat aduan peguam MCA kafir harbi !

Persoalannya di mana Iman pemimpin Umno yang mengikut kehendak hanya seorang peguam MCA kafir harbi ? Umno telah Gadai Maruah Islam pada MCA! Seorang sahaja peguam MCA membuat aduan pada Umno kafir harbi beribu Umat Islam yang bersolat di Masjid di korbankan oleh pemimpin Umno!

PRK Tenang kemudiannya sekali lagi menunjukkan “Islam sudah mampus di dalam Umno” apabila dengan penuh berani Presiden MCA Kafir Harbi (pemimpin tidak bermoral) dan Ketua Wanita Gerakan Kafir Harbi Menghina Agama Islam dalam kempen mereka membantu melayu zionis Umno, peliknya Umno gembira dengan penghinaan yang di lakukan oleh presiden MCA yang tidak bermoral lagi kafir harbi itu terhadap Kebenaran Agama Islam dan ia menyebabkan Wanita Gerakan juga mengambil langkah yang sama Menghina Islam kerana “lampu hijau” daripada Umno!

Umno menang di PRK Tenang di sebabkan MCA dan Gerakan telah membunuh Islam di dalam Umno !

Lebih pelik apabila Umno menyerang DAP dengan bermacam-macam tuduhan Fitnah seperti tindakan samseng yang mengganggu Kempen KM Pulau Pinang dalam PRK Tenang dan Umno sering mengatakan bermacam-macam perihal memburukkan KM Pulau Pinang dan Bapanya seperti “Khalifah Lim Guan Eng” dan DAP “Harbi” seperti dalam PRK Galas Kelantan yang lalu

Hakikatnya kini Fitnah tersebut telah Kembali pada Umno apabila Umno telah Melantik presiden MCA yang tidak bermoral sebagai “Khalifah” iaitu Khalifah Chua Sui Lek dan PRK Tenang Membuktikan MCA dan Gerakan Lebih Kafir Harbi daripada DAP!

Hairan bagaimana Umno lebih “beriman” (Percaya) pada presiden MCA yang tidak Bermoral lebih daripada Orang Islam PAS dan PKR sendiri, presiden MCA sekarang CSL adalah seorang pemimpin/ bapa dan suami yang Curang/Khianat/ Belot pada Institusi perkahwinan, Anaknya dan Isterinya dalam skandal Vcd lucah CSL bersam betina lain

Jika pada Keluarga dan Agama (institusi perkahwinan) dan undang-undang Malaysia presiden MCA boleh Belot/Curang dan Khianat apatah lagi pada “melayu jahilliyah” Umno ? Mungkin Punasihat zionis Apco dah bagi Jaminan syurga pada Umno jika tolong Kafir Harbi MCA dan Gerakan Memusnahkan Islam ?

Maaf cakap dari sudut Moral atau Akhlak/perangai “Khalifah” Lim Guan Eng lebih bagus dan baik daripada “khalifah” chua soi lek ! dari sudut Agama pula dah Terbukti MCA dan Gerakan lebih Kafir Harbi daripada DAP ! tiada pula Gelaran Dato atau Tan Sri pada KM Pulau Pinang ini seperti “khalifah” Umno dato Chua Soi Lek

Adun Seri Muda Selangor YB Shafie telah di kenakan tuduhan atas akta hasutan sebab di katakan “menghina” Sultan tetapi apa Tindakan yang di kenakan pada peguam MCA (isu Azan) dan presiden MCA dan ketua wanita Gerakan apabila Menghina Agama Sultan dan Raja Melayu serta berbillion Umat Islam di serata dunia termasuk saya sendiri ? termasuk juga para Hakim, Pendakwaraya dan Peguambela dan juga Polis dan Tentera serta Semua Umat Islam di Malaysia ?

Nampakkah Umat Islam di Malaysia sekarang bahawa Umno mengupah zionis Apco untuk Membunuh Iman Umat Islam ? Nampakkah kita Umat Islam bahawa Umno Menjual Islam pada MCA dan Gerakan dan MIC (“Ustaz” kamal PRK Hulu Selangor) hanya untuk secalit undi dari kafir harbi ?

Bagaimana pula dengan Namawee yang di agongkan oleh Umno sampai dapat bertemu dengan Menteri Umno di Parlimen ? tiada tindakan terhadap Namawee walaupun beliau Menghina Al Quran dan Kaum Melayu dengan lagu rapnya dalam youtube yang di tonton di serata dunia ? apabila Kaum Melayu dengan ayat yang sikit keras seperti si sengal aduka taruna (kumpulan blogger celaka) maka tindakan keras di kenakan

Nampakkah kita bagaimana zionis Apco sedang Menindas Melayu ? zionis Apco yang menjadi melayu serta memisahkan Islam daripada melayu ?

Bagaimana pula dengan BN (bini najib) yang merampas “wanita pertama” daripada Raja Permasuri Agong ? Dewan Bahasa dan Pustaka serta pakar bahasa di Malaysia sampai sekarang belum lagi mengeluarkan kenyataan Gelaran untuk Raja Permaisuri Agong, gelaran yang lebih tinggi daripada wanita pertama yang di gunakan BN ?

Pencacai Umno menyerang MP Serdang YB Teo Nie Ching sebab berada di atas Surau dan bersenam di perkarangan Masjid, namun melayu jahilliyah Umno tidak sedar pakaian artis Umno pada anugerah skrin yang lepas lebih teruk dan kufur dan mencemarkan Islam daripada pakaian MP Serdang ? bila “tentera jihad” Umno dan pencacai Umno seperti perkasa, pekida dan gaps nak serang melayu yang Mencemarkan Islam atau sebaliknya pencacai Umno perkasa, pekida dan gaps nak tolong zionis Apco zalimi Umat Islam?

Dari sudut Mencemarkan Kesucian Islam kita boleh tengok pada “islamic” fashion festival Monte Carlo sahaja sudahlah, siapa bagi lesen pada IFF untuk gunakan nama “Islamic” Fashion Festival, ulama muda Umno ? ulama tua Umno Kelantan? atau Ayah Pin ? atau rabbi zionis Apco ? pakain model dalam IFF Monte Carlo melencong dari “islamic” sama dengan “Penaung” IFF yang tidak tutup aurat malah ada rekaan (desiagn) yang Menghina Rasullullah S.a.w

Untuk maklumat kita tidak pernah menghina “agama” “khalifah Umno” Chua soi Lek dan Ketua Wanita Gerakan juga Namawee, namun di sebabkan Umno membeli ideologi zionis Apco dan Menjual Islam pada MCA dan Gerakan maka Islam kini menjadi milik MCA kafir harbi manakala zionis Apco menjadi milik MELAYU !

Pengajaran daripada kezaliman Diktator munafik Hosni Mubarak di Mesir ialah munafik (islam beriman palsu) lebih zalim daripada yahudi zionis israel !

Tindakannya sekarang ialah Kita Umat Islam yang Beriman perlu mengukuhkan Persaudaraan dan Berjihad (Berjuang dan Berkorban) Membebaskan Islam daripada Fitnah musuh-musuh ALLAH sebagaimana Firman ALLAH di Dalam Kitab Suci Al Quran Surah Al Baqarah Ayat 1936 dan Surah Al Anfal Ayat 39 !

Biar Badan Hancur Binasa Selagi Iman Terpelihara Selagi Islam Terlaksana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan