PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 21 Mac 2012

HASSAN PARASIT AKIDAH BERSAMA UMI ANDARTU LAKUKAN ROADSHOW BERSAMA?
Oleh: WFAUZDIN NS

UMI Hafilda Ali, seorang betina tua yang masih belum berkahwin (nikah?), seorang anak `dara?' keturunan darah sedaging dengan Azmin Ali walaupun pernah dianggap bukan anak lagi oleh bapanya, di dalam Malaysiakini dilaporkan merancang untuk membuat roadshow seminggu sekali di seluruh negara.

Sebenarnya sudah lama betina ini berjanji sedemikian, bahkan beliau juga pernah berjanji akan mendedahkan rakaman video berkotak-kotak yang kononnya melibatkan musuh utama beliau iaitu Anwar. Sehingga kini, mana pendedahan video itu? Mengapa tidak diserahkan kepada TV3 suku untuk ditayangkan seperti video Datuk `T' sebelum ini? Atau, setidak-tidaknya serahkan sahaja video-video yang beliau simpan itu kepada Blogger pencacai Papagomo. Bukankah Papagomo memang suka benda-benda setaraf bangkai seperti itu? Anjing makan tulang lebih baik dari anjing makan bangkai.


Kita rasa elok juga jika betina tua ini berpakat dengan Dr Hassan Ali Parasit Akidah untuk mengadakan roadshow bersama kerana Hassan Parasit Akidah ini juga sedang melakukan perkara yang sama. Tambahan pula, masing-masing mempunyai musuh yang sama iaitu Anwar dan masing-masing juga `menjilat' punggung orang yang sama iaitu Najib. Jika mahu nampak lebih hebat lagi, roadshow itu nanti boleh disertai bersama oleh Nalla Karuppan dan Ezam sesumpah. Masing-masing pun mempunyai musuh yang sama dan suka `menjilat' orang yang sama.


Kadangkala kesihan melihat Umi Hafilda, terlalu sibuk mencari sesuap nasi dengan terpaksa menjadi pencacai setaraf pelacur murahan yang menjaja cerita lucah ke hulu ke hilir. Sibuknya betina yang dibuang oleh bapanya ini sehingakan beliau `terlupa' beliau masih belum berkahwin walaupun umur mahu mencapai ke taraf nenek sekarang. Atau, beliau teringin sangat mahu berkahwin seperti wanita yang lain, malangnya jantan kemaruk mana yang mahu menjadikan betina lucah sebagai bini? Sejahat-jahat lelaki pun, semuanya mahu isterinya orang yang baik dan cantik. Lelaki mana mahu betina yang rupanya pun sesuai dengan perangai lucah dan suka mencarut seperti itu?

Semenjak betina ini berpusing ke seluruh negeri berceramah dengan maki hamun, cakap lucah dan jijik serta membuat fitnah ke atas Anwar, adakah sokongan terhadap Anwar berkurangan? Jika benar sokongan terhadap Anwar berkurangan, perlu apa disekat dengan berbagai cara program Anwar sehingga ke tahap kereta Anwar pun menjadi mangsa? Ertinya, usaha betina tua ini dan juga para pencacai yang lain gagal samasekali. Mereka makan gaji buta selama ini.

Bayangkan, jika Dr Hassan Parasit Akidah ini yang memiliki PHD pun gagal menjatuhkan Anwar, siapa lah Umi yang kelulusan tidak seberapa ini? Untuk menjadi penceramah lucah tidak perlu berpendidikan tinggi, cukup sekadar seseorang itu mempunyai moral yang rendah jika tidak serendah pelacur jalanan pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan