PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 21 November 2012

Pencacai Umno Kantoi.. Buat Laporan Murtad Tapi Pakai Baju Ada Lambang Salib

KOTA BAHARU, 20 Nov - Kira-kira 15 anggota Biro Agama dan Ulama Veteran UMNO Kelantan tampil ke Ibupejabat Polis Daerah Kota Baharu bagi membuat laporan polis berhubung kenyataan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung isu murtad pada Muktamar Tahunan PAS Kali Ke-58 di sini, hari ini.
Kumpulan itu diketuai oleh pengerusinya, Mohd Noor Deris (gambar empat dari kiri). Konon nak cari publisiti dalam isu yang mereka sendiri putar belitkan, susah payah cai-cai UMNO buat report polis isu murtad konon-nya.
Semua mereka ni konon-nya 15 orang dari Biro Agama dan Ulama Veteran UMNO Kelantan...tapi salah sorang dari mereka pakai baju ada tertera logo salib...
Adakah yang memakai baju tersebut bukan Islam...?? Inilah berkat doa " KO BN ", segala tindak tanduk puak UMNO semakin menuju kehancuran...!!!!
Haram Memakai pakaian ada Lambang Salib, Syaitan dan jenama arak
KUALA LUMPUR – Pemakaian jersi bola sepak atau sebarang pakaian yang memiliki lambang salib, jenama arak dan imej syaitan adalah haram hukumnya dan boleh menjurus kepada perbuatan syirik.
Penasihat Majlis Agama Islam Johor (MAIJ), Datuk Nooh Gadot berkata, perkara tersebut ditegah oleh Islam dan perbuatan mengabaikan hukum yang sudah jelas boleh membawa umat Islam ke arah syirik.
~orang ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan