PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Selasa, 11 September 2012

Mamat Yang Kencing Gambar TGNA Dan TGHH Sedang Di Buru Oleh Polis


Seorang samseng Umno bernama Sharidan telah di kenal pasti semasa kawad cam di IPD Jasin petang tadi. Rakyat memerhatikan apa tindakan polis selepas ini dalam menangani kes samseng Umno yang semakin menjadi-jadi. 
Walaupun pelbagai bukti telah di berikan namun ramai lagi belum di tangkap. Seperti pendedahan yang di buat oleh Ketua AMK, Shamsul Iskandar mengatakan Penghulu Mukim, JKKK dan AJK Umno Jasin juga terlibat dalam serangan ke atas bas Jelajah Merdeka Rakyat.  
Apakah tiada tangkapan lagi di buat? Kepada pihak polis di harapkan jangan buat kerja sekadar melepas batuk di tangga sahaja. Ingat kerajaan boleh bertukar bila-bila masa pada PRU 13 nanti.. so tolonglah jangan bias!!


KUALA TERENGGANU, 11 Sept — Polis sedang mengesan individu yang bertanggungjawab melakukan perbuatan menghina gambar pemimpin Pakatan Rakyat yang disiarkan di sebuah portal berita Jumaat lepas.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah/Perundangan Terengganu Supt Luqman Abdul Rahman berkata siasatan dilakukan setelah polis menerima laporan berkenaan perkara itu di Balai Polis Kerteh, Kemaman, Sabtu lepas.

“Gambar dalam portal berkenaan menunjukkan beberapa lelaki melakukan perbuatan menghina pemimpin Pakatan Rakyat antaranya Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Salah seorang daripada mereka seolah-olah membuang air kecil pada gambar pemimpin itu. Perbuatan yang dilakukan ini kita kira sangat serius kerana ia menyalahi undang-undang,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Luqman berkata setakat ini polis masih mengesan sama ada kejadian sebenar berlaku di Terengganu atau di tempat lain serta latar belakang kesemua suspek.
Beliau menggesa individu yang bertanggungjawab tampil menyerah diri secepat mungkin dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat menghubungi balai polis berhampiran. ~bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan