PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 12 September 2012

Patutlah Tuan Guru Nik Aziz Keluar Awal Mesyuarat Majlis Syura

Media propaganda nombor satu Malaysia iaitu TV3  memberitahu bahawa sebabnya ialah kerana Tuan Guru merajuk kerana agenda tindakan terhadap Ustaz Nasha tidak masukkan. Jurucakap yang mengulas itu isu siapa?

Wan Ismail Wan Ahmad, bekas calon PAS tahun 80an yang sewaktu dalam PAS dulu tak sudah-sudah mengkafirkan Umno. Pasal apa pulak setelah bukan jadi ahli PAS nak jadi jurucakap bagi pihak PAS pulak?

Dalam isu Ustaz Nasha ni, media propaganda Umno memang sudah bersedia untuk spin fikiran rakyat dengan situasi tertentu. Mari kita tengok...

Jika isu Ustaz Nasha dijadikan agenda, dibincang dan diambil tindakan. TV3 akan kata "PAS tunduk kepada Anwar dan DAP".

Jika isu Ustaz Nasha tidak dibincang dan tidak diambil tindakan. TV3 akan kata "Puak Anwarinas dalam PAS ditolak, Nik Aziz merajuk, kecewa, hubungan Pakatan semakin retak".

Dan itulah isu yang mereka gunakan untuk spin pemikiran rakyat sekarang.

Mereka hanya melaksanakan kerja-kerja syaitan iaitu berusaha memecahbelahkan jemaah Islam. Alhamdulillah PAS dari pucuk pimpinan hingga ahli paling bawah tidak melatah isu Ustaz Nasha. DAP dan PKR pun akur. Akhirnya Umno yang meracau sendirian siang malam.

Berbalik kepada soalan mengapa Tok Guru Nik Aziz keluar awal dari pengerusikan mesyuarat Majlis Syura.. jawapannya sudah diberikan, sebab beliau kurang sihat waktu itu.
Adapun sebab-sebab yang lain seperti merajuk dan sebagainya adalah sebab yang direka oleh Umno yang dikenali, maka tak usah percayalah akan propaganda itu.  ~kedahla

2 ulasan:

  1. Instead, put grass clippings to use as mulch for your garden.
    Mulch will reduce weed growth and prevent new weeds from growing in the garden.
    This same person spread several yards of the mulch around their house before they realized the problem,
    and it ruined many of their plants.

    Here is my web site - mulching

    BalasPadam
  2. If there's give in the stakes or the form, neither of them are doing their jobs correctly. First, ready mixed concrete in Sunderland can help you get your construction job done faster. Flawless Flooring's polished concrete
    floor product boasts durability and decorative seamless surfaces made mainly from epoxy and polyurethane materials.

    BalasPadam