PARTI ISLAM SEMALAYSIA

PARTI ISLAM SEMALAYSIA
PAS KAWASAN LENGGONG

Rabu, 29 Ogos 2012

Hebat!! Zulkifli Noordin Tahu Tarikh Pembubaran Parlimen.. Bacalah..

Menurut Zul Nordin tarikh pembubaran Parlimen sudah pun ditetapkan. Atau dalam erti kata lainnya, Zul dah tahu tarikh sebenar bila PRU ke 13 akan diadakan. Bagaimana Zul Nordin dapat maklumat ini tidak pun diketahui asal usulnya.Tetapi yang melucukan ialah, apabila dia kata sekarang dia dah boleh tidur sebab dah tahu bila tarikh PRU 13. Sepatutnya bagi aku dia lagi tak boleh tidur sebab menandakan beliau akan pencen selepas PRU 13 ni.

Kalau dia bertanding di Parlimen Kulim Bandar Baharu memang sengaja cari nahas untuk balik awal. Pengundi di sana sedia untuk menendangnya bila-bila masa. Perkara kedua, siapa yang akan bagi laluannya untuk bertanding?.




Adakah BN begitu kekurangan calon untuk meletak calon-calon Bebas ini menggunakan lambang mereka. Atau BN akan memberikan laluan kepada calon-calon Bebas ini bertanding 1 lawan 1 dengan calon PR.

Ini sesuatu yang mustahil.Jika perlawanan 3 penjuru membabitkan calon BN, calon PR dan calon Bebas dimana calonnya adalah Zul Nordin, di kawasan manakah yang paling strategi untuk Zul Nordin menang?.

Sepatutnya ini yang Zul Nordin harus peningkan sekarang. Hairan bila Zul Nordin boleh kata 'mike dah boleh tidoq' sekarang... ~pulakdah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan